مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 13:102020-11-30بين الملل

ترور فخری زاده همه نشانه های برنامه ریزی موساد برای انجام این کار را دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از القبس کویت، روزنامه ساندی تایمز انگلیس در گزارشی با بیان اینکه روش ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران، - روزنامه انگلیسی ساندی تایمز در گزارشی به روش خاص ترور دانشمند هسته ای ایران پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از القبس کویت، روزنامه ساندی تایمز انگلیس در گزارشی با بیان اینکه روش ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران، نشانه هایی دارد که احتمال انجام این ترور به وسیله واحد ویژه اطلاعات رژیم صهیونیستی (کیدون) را مطرح می کند.

این روزنامه نوشت: عملیاتی که با هدف قرار دادن کاروانی متشکل از سه اتومبیل در یک جاده عمومی آغاز می شود سپس عاملان آن در حالی ناگهانی محل را ترک می کنند که هدف خود را کشته اند.

این روش موساد است که از دهه ها قبل برای حذف دشمنان خود از آن استفاده می کند.

در این گزارش آمده است: ترور فخری زاده همه نشانه های برنامه ریزی موساد برای انجام این کار را دارد چرا که در روز روشن و در خاک ایران رخ داده است و مردی را به روشی وحشیانه هدف قرار داده اند و این بدان معناست که عملیات با دقت بالا برنامه ریزی شده بود و بدون آنکه اثری از خود برجای بگذارد، آن را اجرایی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور فخری زاده همه نشانه های برنامه ریزی موساد برای انجام این کار را دارد

ترور فخری زاده همه نشانه های برنامه ریزی موساد برای انجام این کار را دارد