مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 12:552020-11-30سياسي

«حمایت از شرکت های خلاق» باید قانون شود


عضو فراکسیون دانش بنیان مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مشکلات شرکت های خلاق قانون حمایت از این شرکت ها باید تصویب شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، احسان ارکانی گفت: پیش از ورود به مجلس معاون توسعه مدیریت و منابع و رییس کارگروه پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی بودم و به همین دلیل از نزدیک با مسائل و مشکلات شرکت های خلاق آشنا هستم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس یازدهم افزود: آنچه که سال ها است به عنوان خلاء در حوزه در زیست بوم صنایع نرم و خلاق احساس می شود، مسئله حمایت های روشن قانونی است.

قوانین فعلی بیشتر بر شرکت های دانش بنیان متمرکز هستند، این در حالی است که شرکت های خلاق نیازمند این هستند که هم راستا و به موازات شرکت های دانش بنیان در زیر چتر قوانین حمایتی قرار گیرند.

ارکانی با اشاره به نیاز شرکت های خلاق به تسهیلات مالی ارزان قیمت گفت: باید در قوانین حمایتی مصوب، موارد مصداقی همچون تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی و دیگر منابعی که می تواند در دسترس شرکت های خلاق قرار گیرد، نیز مورد تاکید قرار گیرد و مصوب شود.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به اقدامات انجام گرفته توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حمایت از شرکت های خلاق بیان کرد: علی رغم اقدامات صورت گرفته، تا زمانی که قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حمایت از شرکت های خلاق» باید قانون شود

«حمایت از شرکت های خلاق» باید قانون شود