مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 12:302020-11-30دانش

آیین نامه هیئت علمی وابسته در وزارت بهداشت تدوین می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت بهداشت، دکتر علی اکبر حقدوست با ارائه گزارش عملکرد ماهانه بیان کرد: چنانچه بر اساس داده های مدلسازی نیز پیش بینی می شد، - معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: باتوجه به لزوم تسهیل بکارگیری اعضای هیات علمی دانشگاه های دیگر مقرر شد آیین نامه هیات علمی وابسته در وزارت بهداشت با تاکید بر رهیافت همگرایی علوم تدوین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت بهداشت، دکتر علی اکبر حقدوست با ارائه گزارش عملکرد ماهانه بیان کرد: چنانچه بر اساس داده های مدلسازی نیز پیش بینی می شد، شاهد افزایش شیوع بیماری کووید 19 در کشور بودیم.

اگرچه در سایر نقاط دنیا نیز چنین روندی مشهود است، اما با توجه به سطح پایین تر از انتظار رعایت پروتکل های بهداشتی در بین مردم، به نظر می رسد بخشی از تلاش جامعه دانشگاهی کشور، باید معطوف آگاهی بخشی و اقناع مردم در خصوص اهمیت رعایت موازین بهداشتی برای محدودسازی شیوع این همه گیری زیانبار باشد.

وی با اشاره به تدوین درسنامه دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و زنده نگه داشتن یاد و خاطره حماسه های جاودانه ای که توسط رزمندگان و قهرمانان ملی در طول سال های دفاع مقدس خلق شدند، را وظیفه ای همگانی دانست و گفت: آشنا کردن جوانان دانشگاهی و دانشجویان با الگوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه هیئت علمی وابسته در وزارت بهداشت تدوین می شود

آیین نامه هیئت علمی وابسته در وزارت بهداشت تدوین می شود