مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 12:252020-11-30بين الملل

احتمال آغاز واکسیناسیون کرونا در برخی کشورها از ماه آینده


اولین واکسن کروناویروس در مسیر تزریق بین المللی طی چند هفته آینده قرار دارد و مقامات بهداشتی کشورهای هر دو سوی اقیانوس اطلس اطمینان دارند که واکسیناسیون قبل از پایان سال آغاز خواهد شد.

- اولین واکسن کروناویروس در مسیر تزریق بین المللی طی چند هفته آینده قرار دارد و مقامات بهداشتی کشورهای هر دو سوی اقیانوس اطلس اطمینان دارند که واکسیناسیون قبل از پایان سال آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش بینی می شود انگلیس اولین کشوری باشد که واکسن تولید شده توسط شرکت داروسازی فایزر و بیون تک را مورد تایید قرار دهد و احتمالا تزریق واکسن بیماری کووید-19 از هفتم دسامبر آغاز می شود.

همچنین در ایالات متحده و پس از برگزاری نشست مشاوره ای سازمان غذا و داروی آمریکا در 10 دسامبر تزریق واکسن کروناویروس مورد تایید قرار می گیرد.

دکتر آنتونی فائوچی، رییس موسسه ملی آلرژی و بیماریهای عفونی در آمریکا روز گذشته (یکشنبه) گفت: به احتمال زیاد و تقریبا اطمینان داریم که گروهی از افراد که در اولویت نخست قرار دارند پیش از پایان دسامبر در برابر کروناویروس واکسینه شوند.

همچنین مقامات آلمانی طی روزهای گذشته اعلام کردند این آمادگی وجود دارد که واکسیناسیون شهروندان از ماه آینده میلادی و پس از تایید قانونگذاران اروپایی آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال آغاز واکسیناسیون کرونا در برخی کشورها از ماه آینده

احتمال آغاز واکسیناسیون کرونا در برخی کشورها از ماه آینده