مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 11:552020-11-30سياسي

بیانیه انجمن فرهنگی البناء تونس در پی ترور شهید فخری زاده


انجمن فرهنگی البناء در تونس، ضمن محکومیت شدید ترور شهید دکتر محسن فخری زاده، همبستگی خود را برای رویارویی با استکبار جهانی اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، انجمن فرهنگی البناء در تونس، ضمن محکومیت شدید ترور شهید دکتر محسن فخری زاده، همبستگی خود را برای رویارویی با استکبار جهانی اعلام کرد.

در متن این بیانیه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِی نَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ ناتوانی دوایر صهیونیستی آمریکایی از رویارویی با ملت های آزاد، مقاوم و در رأس آنها جمهوری اسلامی ایران، آنها را بر آن داشت تا دست به یک جنایت زشت علیه ملت ایران و انسانیت بزنند.

ترور استاد و دانشمند فیزیک ایرانی و مهندس شهید محسن فخری زاده، ترور عقل علمی و انقلاب فناوری و تلاشی شکست خورده برای سرپوش گذاشتن بر پیشگامی دانشمندان جمهوری اسلامی ایران در خلق و ایجاد الفبای نظریه های هوش مصنوعی و الگوریتم مهندسی وراثتی و منطق ریاضی است.

خون های پاک شهدای انقلاب علمی و جهاد فناورانه در مبارزه با دشمنی استکبار جهانی که برای مسلمانان، شکست روانی را می خواهد تا دنباله روانی نادان باقی بمانند، بر پیشرفت، موفقت و پیروزی این راه می افزایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه انجمن فرهنگی البناء تونس در پی ترور شهید فخری زاده

بیانیه انجمن فرهنگی البناء تونس در پی ترور شهید فخری زاده