مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 11:402020-11-30اقتصادي

میدری: محتوای آموزشی را از دست شرکت های تجاری در بیاوریم


معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همانطور که بررسی های وزارت ارتباطات نشان می دهد، بخش هایی از کشور به طور کلی به اینترنت دسترسی ندارند و حتی اگر بخواهیم برای دانش آموزان تبلت هم فراهم کنیم، - معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همانطور که بررسی های وزارت ارتباطات نشان می دهد، بخش هایی از کشور به طور کلی به اینترنت دسترسی ندارند و حتی اگر بخواهیم برای دانش آموزان تبلت هم فراهم کنیم، مسئله را حل نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد میدری در سومین نشست از کارگاه تعاملی سیاستگذاری کودکان گفت: سیاست گذاری نیازمند این است که یک مسئله مشخص را مورد هدف قرار دهیم و تلاش کنیم آن مسئله حل شود.

به نظر مسئله دو چیز است؛ اول اینکه فقرا به اینترنت دسترسی ندارند و باید کمک کنیم این دسترسی فراهم شود و دوم عدم ارتباط با فضای مدرسه است؛ به نظر مسئله دوم مسئله اصلی ماست.

وی افزود: دسترسی فقرا به اینترنت، تبلت و تلفن همراه کاری است که باید با تلاش صورت گیرد، اما همانطور که بررسی های وزارت ارتباطات نشان می دهد، بخشهایی از کشور به طور کلی به اینترنت دسترسی ندارند و حتی اگر بخواهیم برای دانش آموزان تبلت هم فراهم کنیم، مسئله را حل نمی کند اما مهمتر از آن این است که آموزش و پرورش و مدرسه کارکرد آموزش صرف ندارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدری: محتوای آموزشی را از دست شرکت های تجاری در بیاوریم

میدری: محتوای آموزشی را از دست شرکت های تجاری در بیاوریم