مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 11:152020-11-30پزشكي

16 توصیه وزارت بهداشت برای مراقبت از سالمندان در روزهای کرونایی


افراد سالمند به دلیل این که اغلب بیماریهای همراه و نقص ایمنی دارند، ریسک عوارض و خطر مرگ و میر در آنها بالاتر و شدیدتر است، بنابراین خود مراقبتی در این گروه سنی از اهمیت بالایی برخوردار است.

- افراد سالمند به دلیل این که اغلب بیماریهای همراه و نقص ایمنی دارند، ریسک عوارض و خطر مرگ و میر در آنها بالاتر و شدیدتر است، بنابراین خود مراقبتی در این گروه سنی از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا بر توصیه معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رعایت 16 نکته زیر می تواند در مراقبت از سلامت سالمندان و پیشگیری از ابتلای آنان به کرونا نقش مهمی داشته باشد.

- در صورتی که علائم سرماخوردگی مانند تب ، سرفه، گلودرد و با تنگی نفس داریم حتی المقدور از دید و بازدید با افراد مسن خودداری کنیم.

- اگر که علایم تنفسی داریم و با یک سالمند در منزل زندگی می کنیم باید از او بیشتر از دو متر فاصله بگیریم، از ماسک استفاده کرده و در صورت امکان اتاق او را جدا کنیم.

- ضروری است که سالمندان از ظرف و حوله شخصی خود استفاده کنند.

- از برگزاری دورهمی ها تا عادی شدن شرایط، خودداری کرده و از دست دادن و روبوسی کردن و در آغوش گرفتن افراد مسن پرهیز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 توصیه وزارت بهداشت برای مراقبت از سالمندان در روزهای کرونایی

16 توصیه وزارت بهداشت برای مراقبت از سالمندان در روزهای کرونایی