مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 10:352020-11-30سياسي

شهیدمدرس الگویی برای نمایندگان و سیاستمداران امروز کشور


مردم داری، دشمن شناسی و دشمن ستیزی، استبدادستیزی، ایستادگی در برابر تهدیدو تطمیع، ساده زیستی و استقلال شخصیتی از جمله ویژگی های برجسته شهیدمدرس است که از این رهگذر می توان او را در اندیشه و عمل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاهی خبرگزاری فارس، ابوالقاسم خسروی سهل آبادی مدرس دانشگاه و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی به مناسبت دهم آذر ماه سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس و روز مجلس نوشت: آیت الله شهید مدرس در پنج دوره نمایندگی خود در مجلس الگوی یک نماینده تمام عیار و رجل دینی و سیاسی بود.

سیره عملی شهید مدرس نکات ارزنده ای را پیش چشم ما می نهد که هرکدام می تواند درسی هدایتگر برای جامعه اسلامی باشد و سند افتخار تشیع و روحانیت شیعه به شمار آید.

مردم داری، دشمن شناسی و دشمن ستیزی، استبدادستیزی، ایستادگی در برابر تهدیدو تطمیع، ساده زیستی و استقلال شخصیتی از جمله ویژگی های برجسته شهید آیت الله سید حسن مدرس است که از این رهگذر می توان او را در اندیشه و عمل، الگوی یک نماینده در تراز اندیشه اسلام ناب محمدی و اسوه و نمونه ای برای سیاستمداران امروزین دانست.

شهید آیت الله سید حسن مدرس از جمله فقیهان و عالمانی است که در عمر با برکت خود علاوه بر دیانت، به سیاست نیز به معنای تام و تمام آن پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدمدرس الگویی برای نمایندگان و سیاستمداران امروز کشور

شهیدمدرس الگویی برای نمایندگان و سیاستمداران امروز کشور