مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 10:352020-11-30سياسي

کره جنوبی هر چه سریع تر منابع بلوکه شده ایران را پس دهد


رییس کمیسیون امنیت ملی در دیدار سفیر سئول در تهران تاکید کرد: مسئولان کره جنوبی باید هر چه سریع تر نسبت به آزادسازی منابع بلوکه شده ایران و تبدیل آن به دلار و یورو اقدام کرده و اموال جمهوری اسلامی را پس دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، مجتبی ذوالنوری رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی صبح امروز(دوشنبه، 10 آذرماه) با سونگ یونگ گیل رییس کمیسیون سیاست خارجی مجلس ملی کره جنوبی از طریق ویدئوکنفرانس دیدار و گفت و گو کرد.

ذوالنوری در ابتدای این دیدار ضمن اشاره به اشتراکات فرهنگی میان دو کشور و ضرورت توسعه آن، گفت: جمهوری اسلامی ایران به لحاظ منابع معدنی غنی است و می تواند نیازهای کشور کره جنوبی را تأمین کند همچنین بازار 90 میلیونی ایران می تواند عرصه مناسبی برای اقتصاد کره جنوبی باشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با انتقاد از دخالت های یکجانبه حکام آمریکایی و شخص ترامپ در روابط میان کشورها، اظهار داشت: اراده کشورها نباید اجازه تأثیرگذاری این دخالت ها را در روابط فیمابین بدهد چرا که دخالت های رییس جمهور آمریکا و تسری دادن قوانین داخلی این کشور به سایر کشورها یک توهین برای جامعه بین المللی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره جنوبی هر چه سریع تر منابع بلوکه شده ایران را پس دهد

کره جنوبی هر چه سریع تر منابع بلوکه شده ایران را پس دهد