مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 10:302020-11-30سياسي

تاکید مقامات ازبکستان و مالزی بر گسترش همکاری بین مراکز اسلامی


سفیر ازبکستان در «کوالالامپور» و وزیر امور دینی مالزی در دیداری بر گسترش همکاری های متقابل بین مراکز علمی- تحقیقاتی اسلامی و همچنین افزایش تبادلات در زمینه گردشگری زیارتی تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، روشن عثمان اف سفیر ازبکستان در مالزی و ذوالکفل محمد البکری وزیر امور دینی مالزی در دیداری بر گسترش همکاری های متقابل بین مراکز علمی- تحقیقاتی اسلامی و همچنین افزایش تبادلات در زمینه گردشگری زیارتی تاکید کردند.

در این دیدار طرف ازبک گزارشی مبنی بر اقدامات در دست انجام در ازبکستان در زمینه حفظ و احیای ارزش های ملی دینی، آموزش و تبلیغ میراث غنی علمی- معنوی دانشمندان و متفکران بزرگ اسلامی و همچنین تحکیم تسامح دینی در اختیار طرف مالزی قرار داد.

  سفیر ازبکستان همچنین گزارشی در مورد پتانسیل گردشگری کشورش، شرایط ایجاد شده برای گردشگری زیارتی تمام جاذبه های اسلامی در شهرهای سمرقند و بخارا در اختیار وزیر امور دینی مالزی قرار داد.

وزیر امور دینی مالزی برای اقدامات در دست انجام در ازبکستان مبنی بر تشدید کارهای روشنگرانه در زمینه تشریح ماهیت انسان گرایانه دین اسلام، تشویق هماهنگی بین ادیان و بین فرهنگ ها در کشور اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مقامات ازبکستان و مالزی بر گسترش همکاری بین مراکز اسلامی

تاکید مقامات ازبکستان و مالزی بر گسترش همکاری بین مراکز اسلامی