مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 10:252020-11-30اقتصادي

تمام محصولات فولادمبارکه به دست مصرف کننده واقعی می رسد


مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تاکید کرد: به هیچ عنوان محصولات شرکت فولاد مبارکه به تجار فروخته نمی شود و این شرکت محصولات خود را تنها به بنگاه های اقتصادی که فعالیت صنعتی دارند، - مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تاکید کرد: به هیچ عنوان محصولات شرکت فولاد مبارکه به تجار فروخته نمی شود و این شرکت محصولات خود را تنها به بنگاه های اقتصادی که فعالیت صنعتی دارند، به فروش می رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، حمیدرضا عظیمیان با اشاره به اینکه فولاد مبارکه تامین کننده 70 درصد از ورق کشور است، گفت: تامین 70 درصد از نیاز کشور به ورق فولادی، باعث شده در شرایط سخت اقتصادی و تحریم، رسالت مهمی بر عهده شرکت فولاد مبارکه باشد.

وی به مردم این اطمینان خاطر را داد که تمام محصولات فولاد مبارکه صرفا به دست مصرف کننده واقعی می رسد.

وی تاکید کرد: به هیچ عنوان محصولات شرکت فولاد مبارکه به تجار فروخته نمی شود و این شرکت محصولات خود را تنها به بنگاه های اقتصادی که فعالیت صنعتی دارند، به فروش می رساند.

وی تصریح کرد: اگر مشکلی در بخش توزیع به وجود آمده و نیاز تامین کنندگان رفع نمی شود و همچنین اگر تفاوت قیمت بین درب کارخانه و بازار به وجود آمده، هیچ گونه ارتباطی به فولاد مبارکه ندارد؛ پیگری این مشکل بر عهده دستگاه های نظارتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام محصولات فولادمبارکه به دست مصرف کننده واقعی می رسد

تمام محصولات فولادمبارکه به دست مصرف کننده واقعی می رسد