مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 10:202020-11-30سياسي

اجرای گام چهارم بسیج ملی مدیریت اپیدمی کرونا در همدان/ آمادگی 900 تیم


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از اجرای گام چهارم بسیج ملی مدیریت اپیدمی کووید – 19 در همدان خبر داد و گفت: بیش از 900 تیم در طرح شهید سلیمانی آمادگی فعالیت دارند.

- منوچهر کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اجرای گام چهارم بسیج ملی مدیریت اپیدمی کووید – 19 در استان اظهار کرد: بیش از 900 تیم مراقبت، نظارت و حمایت در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نسبت به اجرای گام چهارم بسیج ملی مدیریت اپیدمی کووید – 19 آمادگی دارند.

وی به تشدید نظارت بر پروتکل های بهداشتی و اعمال قانون در این طرح اشاره کرد و گفت: انجام تست گسترده، هدفمند و هوشمند شامل انجام تست انبوه، تامین کیت مورد نیاز و کافی بودن تعداد آزمایشگاه های مجری کووید-19 مورد توجه بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا به بیماریابی فعال، قرنطینه و رهگیری هوشمند و درگیری مراکز منتخب، پایگاه سلامت و مراکز ارائه خدمات سایر بخش ها اشاره کرد و گفت: آموزش و اطلاع رسانی و فرهنگسازی شامل فرهنگ سازی ماندن در خانه و فاصله گذاری اجتماعی، مشارکت و  بهره گیری از خدمات سلامت محله محور و.

در دستور کار بوده است.

وی با اشاره به حفاظت از گروه های آسیب پذیر شامل سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه ای خاطرنشان کرد: تعیین و اعلام هوشمند و هدفمند محدودیت ها ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای گام چهارم بسیج ملی مدیریت اپیدمی کرونا در همدان/ آمادگی 900 تیم

اجرای گام چهارم بسیج ملی مدیریت اپیدمی کرونا در همدان/ آمادگی 900 تیم