مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 08:252020-11-30بين الملل

رایزنی وزرای ازبکستان و مجارستان؛ کرونا و روابط محور گفت وگو


معاون نخست وزیرازبکستان با وزیر امور خارجه و بازرگانی مجارستان در نشستی ویدئویی گسترش همکاری های همه جانبه بین دو کشور را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، سردار عمرزاق اف معاون نخست وزیر، وزیر سرمایه گذاری و تجارت خارجی ازبکستان و پیتر سییارتو   وزیر امور خارجه و بازرگانی مجارستان در نشست ویدئویی گسترش همکاری های همه جانبه بین دو کشور را بررسی کردند.

طرفین در این نشست ویدئویی در مورد وضعیت فعلی همه گیری و اقدامات در دست انجام مبنی بر جلوگیری از شیوع پاندمی کرونا ویورس تبادل نظر و موضوعات در دستور کار مشارکت دو کشور و چشم انداز توسعه آن را در ابعاد اولویت دار را بررسی کردند.

طرفین همچنین ابعاد بالقوه همکاری های سرمایه گذاری مبنی بر ایجاد کارخانجات مشترک در تولید فرآورده های با ارزش افزوده را بررسی و وظایف اولویت دار برای تعمیق بیش از پیش همکاری صنعتی را تعیین کردند.

  هم اکنون با مشارکت یکدیگر 37 طرح سرمایه گذاری در زمینه های کشاورزی، دام پروری، مرغداری، تبدیل فرآورده های کشاورزی و همچنین در حوزه های نساجی، داروسازی و غذایی را آغاز کرده اند.

در این زمینه طرفین در مورد بررسی امکان امضایی سریع قرارداد مبنی بر ایجاد شورای بازرگانی ازبکستان و مجارستان به عنوان یک پلتفرم برای تحکیم و توسعه روابط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی وزرای ازبکستان و مجارستان؛ کرونا و روابط محور گفت وگو

رایزنی وزرای ازبکستان و مجارستان؛ کرونا و روابط محور گفت وگو