مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 08:202020-11-30سياسي

قوه قضا اجازه هتک حرمت به امام خمینی (ره) را ندهد


در پی توهین معاون رییس جمهور به امام خمینی (ره) شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان قزوین در نامه ای به دادستان کل کشور خواهان برخورد با این هتاکی شد.

- ایسنا/قزوین در پی توهین معاون رییس جمهور به امام خمینی (ره) شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان قزوین در نامه ای به دادستان کل کشور خواهان برخورد با این هتاکی شد.

در پی توهین معاون رییس جمهور به امام خمینی (ره) جمعی از دانشجویان استان قزوین در نامه ای به حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور از او خواستند تا به عنوان مدعی العموم برخورد قاطعی با این هتاکی داشته باشد.

در این نامه آمده است: با احترام، چندی پیش بود که مقام معظم رهبری به مناسبت عید قربان در بیاناتی حکیمانه جامعه را متوجه خطری در تراز تحریم های ظالمانه و غیرانسانی نظام سلطه نمودند، آن خطر چیزی جز جریان تحریف نیست؛ تحریف حقایق و واژگونه نشان دادن واقعیات و بیان روایت های نامعتبر و نادرست از انقلاب اسلامی.

به تازگی انتشار مصاحبه عیسی کلانتری، رییس سازمان محیط زیست و معاون رییس جمهور در سطح رسانه های عمومی و مجازی این واقعیت را آشکار می سازد که جریانی قصد دارد به موازات تحریم های ظالمانه، در جنگ روایت ها و ادراکی، شناخت و باورها و درنهایت اعتماد و اعتقاد مردم را به انقلاب اسلامی و امام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضا اجازه هتک حرمت به امام خمینی (ره) را ندهد

قوه قضا اجازه هتک حرمت به امام خمینی (ره) را ندهد