مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 08:202020-11-30اقتصادي

کاهش افزون بر 3 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان


​مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از کاهش سه میلیون و 281 هزار تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان در هشت ماهه نخست سال جاری تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان ​مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از کاهش سه میلیون و 281 هزار تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان در هشت ماهه نخست سال جاری تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا خبر داد.

ایوب کرد با بیان اینکه درحال حاضر80 دستگاه تردد شمارآنلاین در محور های مواصلاتی استان نصب شده است، افزود: در این مدت 28 میلیون و 733 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با 32 میلیون و 54 هزار تردد، کاهش 10 درصدی نشان می دهد.

وی ادامه داد: همچنین از اول آذرماه همزمان با اجرای محدودیت تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان شاهد کاهش 11 درصدی تردد ها نسبت به یک روز قبل از اجرای طرح در محورهای استان هستیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به ضرورت همراهی مردم در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، کماکان بر پرهیز از تردد های غیر ضروری و ماندن در خانه جهت قطع زنجیره انتقال تأکید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش افزون بر 3 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

کاهش افزون بر 3 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان