مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 08:202020-11-30سياسي

برگزاری هفتمین جشنواره «وقف، چشمه همیشه جاری» در همدان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری هفتمین جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری» در همدان خبر داد.

- حجت الاسلام رضا حاجی زین العابدینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری هفتمین جشنواره فرهنگی - هنری وقف چشمه همیشه جاری در همدان خبر داد و اظهار کرد: معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف با همکاری اوقاف ستان همدان هفتمین جشنواره فرهنگی - هنری وقف، چشمه همیشه جاری را برگزار می کند.

وی با اشاره به اینکه دبیرخانه بخش چند رسانه ای این جشنواره در همدان است گفت: دبیرخانه بخش هنرهای تجسمی در کردستان، عکس در کرمان، خوشنویسی در قزوین، ادبی در هرمزگان، آثار پژوهشی در اصفهان، فضای مجازی در تهران و خبر و رسانه در خراسان جنوبی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه در بخش چند رسانه ای علاقمندان در حوزه فیلم کوتاه، موشن گرافیک، پویانمایی، نماهنگ و پادکست به رقابت می پردازند خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار تا پایان فروردین 1400 است و شرکت کنندگان می توانند آثار خود را در  حوزه های یاد شده به دبیرخانه ارسال کنند.

وی با اشاره به ارائه مشاوره و راهنمایی در زمینه سوژه یابی به هنرمندان استان در محل جشنواره تصریح کرد: فضایی برای تولید گزارش و محتوا ایجاد شده و فرصتی است که هنرمندان استان به وسیله ابزار هن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هفتمین جشنواره «وقف، چشمه همیشه جاری» در همدان

برگزاری هفتمین جشنواره «وقف، چشمه همیشه جاری» در همدان