مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 08:102020-11-30پزشكي

طرز تهیه ی آش تقویت کننده ی سیستم ایمنی+دم نوش ها


یک متخصص طب سنتی، با تشریح جایگاه این طب در درمان بیماری ها، به تشریح طرز تهیه ی آش و دم نوش های تقویت کننده ی سیستم ایمنی، پرداخت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی یک متخصص طب سنتی، با تشریح جایگاه این طب در درمان بیماری ها، به تشریح طرز تهیه ی آش و دم نوش های تقویت کننده ی سیستم ایمنی، پرداخت.

علیرضا باقر زاده کریمی در گفت وگوی خبری با بیان اینکه مقالات و مستندات علمی نشان می دهند که برخی گیاهان اثرات ضد ویروس دارند و می توانند سیستم ایمنی را تقویت کنند، اظهار کرد: در مرحله ی پیشگیری تاکید بر سبک زندگی بوده که بر خواب کافی در زمان مناسب، ورزش و فعالیت بدنی حتی در شرایط کرونایی و دوری از استرس و آرامش روانی و نحوه ی خوردن و آشامیدن تاکید دارد.

وی اضافه کرد: دم نوش بابونه، دم نوش آویشن، دمنوش زوفا و چای کوهی در تقویت سیستم ایمنی بدن موثر هستند که مردم می توانند از این دمنوش ها استفاده کنند، به شرطی که در استفاده از آن ها زیاده روی نشود.

وی بیان کرد: محصولاتی مانند سیر و زنجبیل از دیدگاه طب سنتی داروی گیاهی محسوب می شوند، از این رو تاکید نمی شود که بیش از اندازه مصرف شوند، حتی افراد کرونا مثبت را از مصرف ادویه جات تند مانند سیر و زنجبیل منu می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرز تهیه ی آش تقویت کننده ی سیستم ایمنی+دم نوش ها

طرز تهیه ی آش تقویت کننده ی سیستم ایمنی+دم نوش ها