مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 08:002020-11-30سياسي

جامعه ایثارگری و خانواده شهدای لرستان در بین 4 استان بیکار کشور


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: جامعه ایثارگری و خانواده شهدای لرستان با داشتن 6 هزار و 400 بیکار در بین 4 استان بیکار کشور در این حوزه قرار دارد.

- محمود زرین جویی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار داشت: جامعه ایثارگری و خانواده شهدای لرستان با داشتن 6 هزار و 400 بیکار در بین 4 استان بیکار کشور در این حوزه قرار دارد.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون 25 درصد هر نوع و جذب و استخدام نیرو باید برای جامعه ایثارگری باشد، افزود: با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و سایر ادارات مکاتبات و پیگیری هایی در این زمینه داشته ایم تا بحث سهمیه استخدام مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: در سفر اخیر آقای اوحدی رییس بنیاد شهید کشور به لرستان تفاهم نامه هایی در بحث اشتغال و مسکن به امضا رسید که می تواند اثرات مثبت و خوبی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در حال بررسی این موضوع هستیم تا ببینیم در سطح ادارات تا چه میزان سهمیه 25درصد استخدام مربوط به ایثارگران و خانواده شهدا رعایت شده است.

زرین جویی در پایان یادآور شد: برای اشتغال جامعه ایثارگری با توجه به ظرفیت های استان در حوزه کشاورزی و دامپروری، برنامه های ویژه ای در نظر داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه ایثارگری و خانواده شهدای لرستان در بین 4 استان بیکار کشور

جامعه ایثارگری و خانواده شهدای لرستان در بین 4 استان بیکار کشور