مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 08:002020-11-30سياسي

رییس شورای مفتیان و اداره دینی مسلمانان روسیه ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد


«شیخ راویل عین الدین» رییس شورای مفتیان و اداره دینی مسلمانان روسیه در پیامی به سفیر ایران ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند برجسته ایرانی را محکوم و به دولت و ملت ایران تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، شیخ راویل عین الدین رییس شورای مفتیان و اداره دینی مسلمانان روسیه شهادت محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته ای و دفاعی ایران را به کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: به نمایندگی از اداره دینی مسلمانان فدراسیون روسیه و شورای مفتیان روسیه و از طرف خود در خصوص کشته شدن محسن فخری زاده یکی از دانشمندان برجسته ایران معاصر و رییس مرکز پژوهش ها و نوآوری های وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران به شما، جمهوری اسلامی ایران و تمامی ملت ایران تسلیت عرض می کنم.

وی می افزاید: قاطعانه اقدام تروریستی صورت گرفته را محکوم کرده و نسبت به اینکه بدخواهان مشخص شده و با مساعدت جامعه جهانی تسلیم دادگاه شوند، ابراز امیدواری می کنم.

به راستی همه ما به خداوند تعلق داریم و بازگشت ما به سوی اوست.

از خالق یکتا رحمت برای روح محسن فخری زاده برادر کشته شده مان، مسئلت می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، رییس کمیته امور بین الملل دومای دولتی روسیه در واکنش به ترور شهید فخری زاده با بیان اینکه در فدراسیون روسیه این قتل ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای مفتیان و اداره دینی مسلمانان روسیه ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد

رییس شورای مفتیان و اداره دینی مسلمانان روسیه ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد