مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 08:002020-11-30اقتصادي

پشت هر پروژه موفق یک بانک حمایتگر ایستاده است


پرداخت یک هزار و 254 هزار میلیارد تومان تسهیلات ظرف 6 ماه نخست سال جاری و پرداخت 283 هزار میلیارد تومان تسهیلات مشارکت مدنی در همین دوره، سهم بزرگی در توسعه پروژه های زیرساختی کشور ایفا کرده اند.

از آنجا که اقتصاد کشور، اقتصادی بانک محور است؛ هیچ پروژه کوچک و یا بزرگی را نمی توان سراغ گرفت که نظام بانکی کشور و به ویژه بانک های خصوصی در آن سهمی از تامین مالی نداشته باشد.

به عنوان نمونه ؛ تامین مالی طرح ها و پروژهای عظیم ملی همچون انتقال آب خلیج فارس به کویر مرکزی ایران، اکتشاف واستخراج نفت از میادین مشترک در جهت تکمیل فازهای 11 الی 24 پارس جنوبی و خطوط لوله سراسری 6، 9 و 11 انتقال گاز، احداث پالایشگاه نفت و اکتشاف و استخراج نفت در میادین مشترک، تأمین مالی پروژه پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس و همچنین حمایت از شرکت های دانش بنیان در سه حوزه زیرساخت نوآورانه، خدمات نوآورانه و مشارکت نوآورانه، تامین غذا و دارو، محرومیت زدایی و ارتقا عدالت اجتماعی و .

که منجر به ایجاد 165 هزار فرصت شغلی معادل 5% اشتغال در سطح کشور شده است، از مشارکت های موثر بانک پارسیان در پیشبرد اقتصاد کشور است.

به گواه آمار در تامین مالی بنگاه ها و پروژه های کلان اقتصادی نقش بانک های خصوصی بیش از سایر بانک ها است به گونه ای که از یک هزار و 900 هزار میلیارد تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت هر پروژه موفق یک بانک حمایتگر ایستاده است

پشت هر پروژه موفق یک بانک حمایتگر ایستاده است