مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:552020-11-30سياسي

پیگیری وضعیت جانبازان سالمند ضرورت دارد


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: پیگیری و توجه به سلامت ایثارگران، به ویژه سالمندان از وظایف مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در شرایط شیوع ویروس کرونا است.

- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: پیگیری و توجه به سلامت ایثارگران، به ویژه سالمندان از وظایف مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در شرایط شیوع ویروس کرونا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی کاظمی در نشست با معاونان و جمعی از کارکنان بنیاد زنجان در خصوص بررسی آخرین وضعیت ایثارگران سالمند در شرایط شیوع ویروس کرونا، با تأکید بر به روزرسانی اطلاعات جامعه ایثارگری بالای 60 سال در همه شهرستان ها، مسئولان بنیاد را بر ارتباط مستمر با والدین شهدا و جانبازان معزز موظف کرد و یاد آور شد: پیگیری و توجه به سلامت ایثارگران به ویژه سالمندان از وظایف مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در شرایط شیوع کرونا است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه حفظ سلامت جامعه ایثارگری از اولویت های بنیاد به شمار می رود، گفت: مسئولان بنیاد باید در تماس با خانواده های معظم ایثارگران و جانبازان سالمند، ضمن تاکید مجدد به رعایت توصیه های بهداشتی و عدم تردد غیرضروری، پیگیر سلامتی این عزیزان شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری وضعیت جانبازان سالمند ضرورت دارد

پیگیری وضعیت جانبازان سالمند ضرورت دارد