مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:502020-11-30اقتصادي

فرستنده: زنان کارآفرین ملایری/گیرنده: ترکیه، دبی، کشورهای عربی


اگر کارگاهی داشته باشم می توانم با تهیه مواد اولیه از شرکت، سفارشات کاسبان ملایری را هم بپذیرم و با حذف واسطه و هزینه های حمل و نقل، با قیمت مناسب تر سبدهای بافته شده خود و کارآموزانم را در اختیار فروشندگان ملایری قرار دهم.

- فرستنده: زنان کارآفرین ملایری/گیرنده: ترکیه، دبی، کشورهای عربی ایسنا/همدان اگر کارگاهی داشته باشم می توانم با تهیه مواد اولیه از شرکت، سفارشات کاسبان ملایری را هم بپذیرم و با حذف واسطه و هزینه های حمل و نقل، با قیمت مناسب تر سبدهای بافته شده خود و کارآموزانم را در اختیار فروشندگان ملایری قرار دهم.

همین چند ماه پیش که مقام معظم رهبری سال 99 را جهش تولید نامگذاری کردند، بسیاری از نهادها و دستگاه های خصوصی و یا دولتی که نام تولید، اشتغالزایی و حمایت از کارآفرینان را یدک می کشند، به به و چه چه به راه انداختند و در بوق و کرنا کردند که مسئولیت ما مسئولیتی بسیار خطیر و مورد توجه است! این در حالیست که مسئلخ اقتصاد و تکیه بر توان داخلی یکی از مهمترین دغدغه های مقام معظم رهبری است و بیانات ایشان در اردیبهشت ماه امسال به مناسبت هفته کار و کارگر خود گویای این ادعاست من می خواهم این را بگویم که تولید را می توان به سیستم ایمنی و دفاعی بدن تشبیه کرد؛ این روزها که مسئله کرونا هم مطرح است، نقش سیستم دفاعی بدن در مواجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرستنده: زنان کارآفرین ملایری/گیرنده: ترکیه، دبی، کشورهای عربی

فرستنده: زنان کارآفرین ملایری/گیرنده: ترکیه، دبی، کشورهای عربی