مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:402020-11-30سياسي

آغاز ثبت نام در آزمون ادواری تعیین صلاحیت مهارت فنی وحرفه ای در خوزستان


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان بااشاره به آغاز ثبت نام در آزمون ادواری تعیین صلاحیت مهارت فنی وحرفه ای، گفت: این آزمون برای اشخاصی برگزار می شود که در واقع دوره آموزش فنی و حرفه ای را نگذرانده اما متخصص هستند.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان بااشاره به آغاز ثبت نام در آزمون ادواری تعیین صلاحیت مهارت فنی وحرفه ای، گفت: این آزمون برای اشخاصی برگزار می شود که در واقع دوره آموزش فنی و حرفه ای را نگذرانده اما متخصص هستند.

عبدالنبی سواعدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: آزمون تعیین صلاحیت مهارت فنی وحرفه ای برای اشخاصی برگزار می شود که در واقع دوره آموزش فنی و حرفه ای را نگذرانده اما متخصص هستند و در بخش های خصوصی یا دولتی مشغول به کار هستند.

این افراد توانایی و تجربه کافی در یک حوزه دارند اما زمانی برای گذراندن دوره های فنی وحرفه ای نداشته و در واقع حرفه خود را در قالب استاد شاگردی فرا گرفته اند.

وی افزود: پس از قبولی در این آزمون به داوطلبان گواهی نامه فنی و حرفه ای داده می شود و در واقع این گواهی دقیقا همانند گواهی و مدرکی است که به اشخاص شرکت کننده در دوره های آموزش فنی و حرفه ای داده می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان ادامه داد: با توجه به اینکه وضعیت استان ها از نظر کرونا متفاوت است، پیش بینی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام در آزمون ادواری تعیین صلاحیت مهارت فنی وحرفه ای در خوزستان

آغاز ثبت نام در آزمون ادواری تعیین صلاحیت مهارت فنی وحرفه ای در خوزستان