مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:252020-11-30اقتصادي

تمدید اعتبار مجوزهای گردشگری آذربایجان شرقی تا پایان سال


سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان شرقی از تمدید اعتبار مجوزهای گردشگری استان تا پایان سال جاری خبر داد.

  - ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان شرقی از تمدید اعتبار مجوزهای گردشگری استان تا پایان سال جاری خبر داد.

  علیرضا بایرام زاده اظهار کرد: به منظور صیانت از سلامت عمومی و گذار از وضعیت کنونی شیوع کرونا، با هدف کاهش مراجعه حضوری، تسهیل شرایط و تسریع فرآیند بهره مندی فعالان گردشگری از تسهیلات بانکی، مدت اعتبار تمامی مجوزهای فعالیت حوزه گردشگری صادره از سوی وزارتخانه متبوع اعم از پروانه بهره برداری، گواهینامه، حرفه ای و کارت مدیریت تا پایان سال دارای اعتبار بوده و در صورت انقضای اعتبار، نیاز به تمدید ندارند.

وی ادامه داد: بر اساس ابلاغ معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، به استناد بند 11 مصوبه چهل و پنجمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا در اول آذر ماه، با توجه به افزایش مبتلایان به بیماری کووید 19 و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی اعتبار تمامی مجوزهای این وزارتخانه تمدید شده است.

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، وی اظهار کرد: لازم به ذکر است، پیش از این تمدید اعتبار کارت راهنمایان گردشگری تا پایان سال جاری نیز توسط معاون محترم گردشگری کشور اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید اعتبار مجوزهای گردشگری آذربایجان شرقی تا پایان سال

تمدید اعتبار مجوزهای گردشگری آذربایجان شرقی تا پایان سال