مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:152020-11-30اجتماعي

اجرای مرحله سوم نهضت کمک های مومنانه بسیج فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد


رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمدمرحله سوم نهضت کمک های مومنانه بسیج فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد با اولویت کمک به ارتقاء آموزش در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، جاماسب بهمنیار اظهار کرد: مرحله سوم نهضت کمک های مومنانه بسیج فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد با اولویت کمک به ارتقاء آموزش در حال اجراست.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: در مرحله سوم نهضت کمک های مومنانه دانش آموزان نیازمند به تجهیزات آموزشی و زیرساخت های فضای مجازی شناسایی و به آنها کمک می شود.

 بهمنیار گفت: در نهضت کمک های مومنانه جلوه های معلمی در تدریس دوران کرونا یی و ایثارگری معلمان الگو نیز معرفی می شود.

 وی گفت: تهیه بسته های معیشتی برای گروه های آسیب پذیر و کمک به تولید محتوای آموزشی و درسنامه از برنامه های مرحله سوم نهضت کمک های مومنانه است.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد هم گفت: تاکنون به همت بسیج فرهنگیان بیش از 25 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری و بین گروه های نیازمند در دوران کرونایی توزیع شد.

 هادی زارع پور گفت :در مناطقی که دانش آموزان دسترسی به فضای مجازی ندارند و امکان برگزاری کلاس حضوری به خاطر محدودیت های کرونای نیز وجود ندارد درسنامه توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مرحله سوم نهضت کمک های مومنانه بسیج فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد

اجرای مرحله سوم نهضت کمک های مومنانه بسیج فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد