مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:102020-11-30سياسي

هدف های بزرگی را برای انتقام از دشمن نشانه می رویم


پس از شهادت دانشمند هسته ای؛ شهید فخری زاده باید همواره هوشیار باشیم چرا که سرمایه بزرگی را از ما گرفته اند و ما نیز باید هدف های بزرگی را برای انتقام از عاملان و آمران این ترور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ممسنی، شهادت راهی است که همواره مردان مسیرش را شناسایی کرده و آنها را پس از امتحان و شاهد شدن، آسمانی می کند.

پس از شهادت دانشمند هسته ای، شهید دکتر فخری زاده، امام جمعه ممسنی، که خود نیز از آزادگان و یادگاران دفاع مقدس است با خبرنگار فارس در این باره گفتگو کرد و انتقام سخت از دشمنان انقلاب را خواستار شد.

وی پس از تلاوت آیه شریفه 23 سوره مبارکه احزاب، اظهار داشت: شهادت دانشمند بزرگ کشورمان، دانشمند هسته ای و صنایع دفاعی دکتر به دست سیستم تروریست است.

وی اظهار داشت: هر چند دشمن شکست خورده از جنگ فیزیکی در هشت سال دفاع مقدس، در کنار جنگ اقتصادی، جنگ روانی و رسانه ای و ناامن سازی را بر کشور ما تحمیل کرده، ولی ملت ما، جوانان ما، اهل بصیرت و دشمن شناسی هستند و تمام مکر دشمن را خنثی خواهند کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی ممسنی با تاکید بر اینکه انتقام این خون های پاک، پاکسازی منطقه به ویژه کشورهای جبهه مقاومت، از لوث اجانب است، افزود: ما همواره باید هشیار باشیم که سرمایه بزرگی را از ما گرفته اند و ما نیز باید هدف های بزرگی را برای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف های بزرگی را برای انتقام از دشمن نشانه می رویم

هدف های بزرگی را برای انتقام از دشمن نشانه می رویم