مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:002020-11-30ورزشي

چالش های حقوقی ورزش ایران و خلا «مشاوران حقوقی» در قراردادها


یکی از خلاء هایی که در ورزش ایران وجود دارد انعقاد قراردادهای بین المللی قابل دفاع با ورزشکاران و مربیان خارجی است که تا به حال میلیاردها تومان به کشور لطمه زده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسائل حقوقی مرتبط با ورزش همواره یکی از مهم ترین بخش های ورزش کشور بوده است.

در سال های اخیر و با افزایش پرونده های بین المللی در ورزش ایران، به ویژه در عرصه فوتبال، که تاکنون متأسفانه خسارات مالی و غیرمالی هنگفتی را برای ورزش کشور به دنبال داشته، ضرورت توجه به ابعاد حقوقی ورزش و به طور کلی حقوق ورزشی دو چندان گشته است.

موضوعات مورد بحث در حقوق ورزشی بسیار گسترده است، لکن در این یادداشت تلاش می شود به برخی از مهم ترین مسائلی که برای تقویت بنیه حقوقیِ ورزش کشور و اجتناب از تکرار برخی آرای محکومیت ناخوشایند و زیان باری که در حال حاضر گریبانگیر فوتبال کشور شده است، ضرورت دارد پرداخته شود.

متأسفانه یکی از بزرگترین مشکلات ورزش کشور این است که در بسیاری از موارد باشگاه ها، فدراسیون ها و به طور کلی مسئولین مدیران ورزش کشور یا به طور کلی از مشاوران حقوقی بهره گیری لازم را نکرده اند و یا از مشاوران حقوقی غیرمتخصص در امر ورزش استفاده شده است که در نتیجه از ابعاد و زوایای خاص این حوزه اطلاع کافی نداشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های حقوقی ورزش ایران و خلا «مشاوران حقوقی» در قراردادها

چالش های حقوقی ورزش ایران و خلا «مشاوران حقوقی» در قراردادها