مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 06:452020-11-30اقتصادي

صدور و تمدید 93 کارت بازرگانی در سمنان/ چه خبر از واردات؟


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از صدور و تمدید 93 فقره کارت بازرگانی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حمیدرضا مداح صبح امروز در جلسه ای که به منظور بررسی مشکلات صدور کارت بازرگانی برگزار شد، گفت: در هشت ماه ابتدایی سال جاری، 108 فقره مجوز کارت بازرگانی در استان سمنان ثبت شده است.

وی با اشاره به وضعیت مجوزهای کارت بازرگانی صادرشده در استان سمنان تصریح کرد: از این تعداد، 29 فقره صدور، 64 فقره تمدید، چهار فقره تعلیق و 11 فقره نیز تغییر بوده که از ابتدای امسال تاکنون انجام گرفته است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان همچنین از ثبت دو هزار و 700 سفارش واردات کالا به استان سمنان در این مدت خبر داد و افزود: این تعداد سفارش واردات کالا به ارزش 520 میلیون دلار در استان انجام پذیرفته است.

وی افزود: در این مدت بیش از سه هزار پرونده ثبت سفارش واردات کالاهایی از قبیل ماشین آلات و تجهیزات مربوطه، مواد اولیه موردنیاز خط تولید واحدها، محصولات شیمیایی، مواد نساجی و مصنوعات مربوطه، اجزا و قطعات لوازم خانگی، محصولات فلزی، قطعات خودرو، مواد اولیه مربوط به تولید محصولات بهداشتی و شوینده و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور و تمدید 93 کارت بازرگانی در سمنان/ چه خبر از واردات؟

صدور و تمدید 93 کارت بازرگانی در سمنان/ چه خبر از واردات؟