مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 06:452020-11-30اقتصادي

امضای قرارداد داخلی سازی واحد کنترل گیربکس های نیمه اتوماتیک


گروه صنعتی ایران خودرو در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و افزایش ساخت داخل تولید، قرارداد تولید واحد کنترل الکترونیکی (TCU) گیربکس های نیمه اتوماتیک را با جهاد دانشگاهی امضا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- نشست مشترک بررسی گزارش پیشرفت کار تفاهم نامه گسترش همکاری های فناورانه، فنی، تخصصی و اجرایی برای توسعه حوزه های مرتبط با خودرو با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و رییس جهاد دانشگاهی برگزار شد و در پایان، قرارداد داخلی سازی و تولید TCU گیربکس های نیمه اتوماتیک (AMT6) ایران خودرو به امضا رسید.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در این نشست گفت: این خودروساز در همکاری با شرکت ها و موسسات دانشگاهی اقدامات متعددی برای توسعه داخلی سازی قطعات در راستای کاهش وابستگی انجام داده است.

فرشاد مقیمی، با بیان این که جهاد دانشگاهی دارای توانایی فنی و علمی بالا برای همکاری با ایران خودرو است، گفت: امیدوارم با روحیه جهادی و عمل جهادی و داخلی سازی پروژه های مختلف، در آینده نزدیک وابستگی را به حداقل ممکن کاهش دهیم.

استفاده از ظرفیت های داخلی در یک سال اخیر نشان داده که با توان داخلی می توان هر سدی را شکست و به اهداف تعیین شده دست یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای قرارداد داخلی سازی واحد کنترل گیربکس های نیمه اتوماتیک

امضای قرارداد داخلی سازی واحد کنترل گیربکس های نیمه اتوماتیک