مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 06:402020-11-30اجتماعي

افزایش تقاضا برای کتاب بعد از شیوع کرونا در زنجان


مدیرکل امور کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: درصد مطالعه در بین مردم استان زنجان بعد از شیوع ویروس کرونا افزایش یافته است.

- امیرعلی نیک بخش در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با فعالیت کتابخانه های استان، اظهار کرد: در حال حاضر فعالیت کتابخانه های استان با هدف ترویج و آموزش کتابخوانی در فضای مجازی انجام می شود.

وی افزود: در کانال ها و گروه هایی که تشکیل شده، علاوه بر ارائه فایل PDF کتاب و بحث های ترویجی در رابطه با کتاب و کتابخوانی؛ قصه گویی، معرفی کتاب، آموزش های مختلف برای کودکان و آموزش هایی برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و رعایت نکات بهداشتی نیز انجام می شود.

این مسئول تصریح کرد: در صفحات اینستاگرامی و کانال های عمومی کتابخانه ها نیز آموزش های عمومی و ترویج کتاب انجام می شود و کسانی که عضو کتابخانه ها نیستند، می توانند از فعالیت گروه ها و کانال های عمومی و تخصصی کتابخانه ها استفاده کنند.

نیک بخش ادامه داد: افراد برای عضویت در کتابخانه ها علاوه بر اینکه می توانند از طریق گروه های فضای مجازی اقدام کنند، با مراجعه به سامانه سامان کتابخانه ها نیز می توانند به صورت اینترنتی ثبت نام کرده و با پیدا کردن مسئول و شماره مسئول کتابخانه مورد نظر خود، عضو کانال ها و گروه های مورد نظر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تقاضا برای کتاب بعد از شیوع کرونا در زنجان

افزایش تقاضا برای کتاب بعد از شیوع کرونا در زنجان