مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 00:052020-11-29پزشكي

ابلاغ طرح ناظران سلامت به شعب هلال احمر + جزییات


سخنگوی جمعیت هلال احمر جزییات طرح ناظران سلامت که با همکاری وزارت بهداشت و در راستای مقابله با کرونا و قطع زنجیره انتقال این بیماری اجرا می شود را تشریح کرد.

- سخنگوی جمعیت هلال احمر جزییات طرح ناظران سلامت که با همکاری وزارت بهداشت و در راستای مقابله با کرونا و قطع زنجیره انتقال این بیماری اجرا می شود را تشریح کرد.

دکتر محمدحسن قوسیان مقدم در گفت وگو با ایسنا، درباره جزییات طرح ناظران سلامت که در راستای حمایت از سلامت مردم و به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا با همکاری وزارت بهداشت اجرا می شود، گفت: در حال حاضر طرح ناظران سلامت که به صورت مشترک با وزارت بهداشت پیش خواهد رفت، جهت اجرا در شعب جمعیت هلال احمر سراسر کشور، ابلاغ شده است.

وی افزود: طرح ناظران سلامت در قالب همکاری جوانان، داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر با بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه های علوم پزشکی کشور در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی بوده و جهت حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اجرا می شود.

البته در این طرح رعایت کرامت انسانی و حفظ سلامت جوانان، داوطلبان و امدادگران مشارکت کننده امری مورد تاکید، ضروری و الزامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ طرح ناظران سلامت به شعب هلال احمر + جزییات

ابلاغ طرح ناظران سلامت به شعب هلال احمر + جزییات