مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 20:252020-11-29اقتصادي

جایگاه دوم گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید


استاندار گلستان با اشاره به همکاری بانک ها با واحدهای تولیدی، گفت: استان گلستان با پرداخت 529 میلیارد تومان به 99 واحد تولیدی رتبه دوم کشور را پس از استان البرز در اعطای تسهیلات رونق تولید داراست و امیدواریم این روند تا انتهای سال بهبود یابد.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به همکاری بانک ها با واحدهای تولیدی، گفت: استان گلستان با پرداخت 529 میلیارد تومان به 99 واحد تولیدی رتبه دوم کشور را پس از استان البرز در اعطای تسهیلات رونق تولید داراست و امیدواریم این روند تا انتهای سال بهبود یابد.

هادی حق شناس امروز در سیصد و هشتاد و یکمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: گلستان همچنین رتبه سوم کشور در اعطای تسهیلات بازسازی و نوسازی را داراست.

وی افزود: در شرایط تحریم و شیوع ویروس کرونا همکاری بانک ها در اعطای سرمایه ثابت و در گردش به واحدهای تولیدی شایسته تقدیر است.

استاندار گلستان یادآور شد: دستگاه های اجرایی باید تلاش کنند با رفع مشکلات واحدهای تولیدی امکان افزایش تولید را فراهم آورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری گلستان، حق شناس بیان کرد: دستگاه هایی همچون اداره کل مالیاتی، بیمه تأمین اجتماعی و بانک ها باید با حل مسائل واحدهای تولیدی امکان استمرار تولید و افزایش اشتغال زا فراهم آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه دوم گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید

جایگاه دوم گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید