مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 17:352020-11-29سياسي

نامگذاری یکی از معابر شهر رودبار قصران به نام شهید «فخری زاده»


طی مراسمی یکی از معابر شهر رودبار قصران به نام شهید «فخری زاده» نامگذاری شد.

- شمیرانات- طی مراسمی یکی از معابر شهر رودبار قصران به نام شهید فخری زاده نامگذاری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر شنبه مراسم نامگذاری میدان امام حسین (ع) شهر فشم با حضور رضا ریاحی شهردار اوشان، فشم و میگون، صفت الله عباسی رییس شورای اسلامی شهر و خادمان حرم امامزاده صالح (ع) و… برگزار شد.

رضا ریاحی شهردار اوشان، فشم و میگون در جمع خبرنگاران درباره جزییات تغییر نام میدان فشم اظهار کرد: کمیته نامگذاری معابر و اماکن شهر رودبار قصران بعد از گذشت 2 سال برگزار شد و دومین جلسه این کمیته را 2هفته پیش برگزار کردیم.

شهردار اوشان، فشم و میگون با بیان اینکه در حال نامگذاری های مناسبی برای معابر و اماکن فاقدنام شهر هستیم افزود: قرار است کوچه ها، پل های عابر پیاده و پل های رودخانه هایی که فاقد نام هستند نامگذاری شوند.

وی گفت: در اولین جلسه ای که هفته آینده برگزار می شود، نام گذاری وسیعی را در سطح شهر خواهیم داشت چرا که برخی از نام گذاری های اخیر، روی یک چهارچوب و اصول نبوده و قرار است این موضوع را اصلاح کنیم.

شهردار اوشان، فشم و میگون افزود: ما بلوار امام خمینی را از زردبند تا میدان امام علی (ع) داریم و قطعه دوم آن از میدان امام علی (ع) شروع می شود و تا میدان امام حسین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری یکی از معابر شهر رودبار قصران به نام شهید «فخری زاده»

نامگذاری یکی از معابر شهر رودبار قصران به نام شهید «فخری زاده»