مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 17:102020-11-29سياسي

نوروزی: قرار است با تصویب قانون مهریه، جوانان زیادی از زندان آزاد شوند


نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به اقدامات کمیسیون متبوع خود گفت که قرار است با تصویب قانون مهریه در این کمیسیون جوانان زیادی از زندان آزاد شوند.

- نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به اقدامات کمیسیون متبوع خود گفت که قرار است با تصویب قانون مهریه در این کمیسیون جوانان زیادی از زندان آزاد شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن نوروزی در پنجمین نشست مجازی یکشنبه های سیاسی جامعه اسلامی مدیران درخصوص بررسی نقاط ضعف و قوت مجلس یازدهم ابتدا ضمن تسلیت به مناسبت شهادت محسن فخری زاده و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی گفت: این دو بزرگوار افرادی بودند که در خط مقدم مبارزه با استکبار قرار داشتند و با شهادت خود ملت ایران و همه محرومان عالم را عزادار نمودند.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی شالوده فکر و اندیشه امام راحل و بزرگان اوایل انقلاب از جمله رهبر معظم انقلاب است.

حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری مطالب زیادی درخصوص مجلس انقلابی مطرح فرمودند که می توان به این سخن که مجلس عصاره فضائل ملت و در راس امور است، اشاره کرد.

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: در راس مدیریت و نظارت کشور ما فقیهی جامع الشرایط و مرجعی عالم، آگاه و عادل حضور دارد و سه قوه جدای از هم نیز به وظایف خود عمل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروزی: قرار است با تصویب قانون مهریه، جوانان زیادی از زندان آزاد شوند

نوروزی: قرار است با تصویب قانون مهریه، جوانان زیادی از زندان آزاد شوند