مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 14:552020-11-29اقتصادي

کشف 16500 لیتر روغن موتور خارجی احتکار شده در جهرم


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم از کشف 16500 لیتر روغن موتور خارجی احتکار شده در یک خانه نیمه ساخته در جهرم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جهرم، همزمان با شروع به کار قرارگاه 17 ربیع به مناسبت هفته مبارک بسیج، به منظور مبارزه با احتکار و گران فروشی کالا در آن شهرستان، طی رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان عج در سپاه آن شهرستان، انبار احتکار روغن خودروهای سبک به ارزش بیش از 8 میلیارد ریال، کشف و ضبط شد.

بر همین اساس و با توجه به رصد اطلاعاتی و اجرای گشت شبانه مشترک متشکل از اطلاعات سپاه جهرم، تعزیرات، اماکن نیروی انتظامی و اداره صمت با مجوز دادستانی آن شهرستان، از یک باب منزل نیمه ساخته بازدید و کالاهای مذکور کشف و ضبط شد.

بهنام اتحاد رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم در جمع خبرنگاران با تأیید این خبر اظهار داشت: کالاهای احتکار شده شامل 4 هزار و  36 عدد روغن موتور چهار لیتری خارجی، 360 فیلتر هوا، 180 عدد ضدیخ، 300 عدد روغن هیدرولیک و سه بشکه 220 لیتری واسکازین بوده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم خاطرنشان کرد: ارزش ریالی کالاهای کشف شده 8 میلیارد و 287 میلیون ریال بوده که پرونده این کشف، جهت برخورد قانونی به اداره تعزیرات ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 16500 لیتر روغن موتور خارجی احتکار شده در جهرم

کشف 16500 لیتر روغن موتور خارجی احتکار شده در جهرم