مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 14:002020-11-29اقتصادي

خبر خوب برای بورس: پول صندوق توسعه ملی بالاخره به بورس رسید


مبلغ هزار میلیارد تومان از حساب صندوق توسعه ملی روز پنج شنبه 6 آذرماه به صندوق تثبیت بازار سرمایه واریز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس، محمد ابراهیم آقابابایی امروز اعلام کرد: قراردادی که از چند وقت گذشته با موضوع سپرده گذاری صندوق توسعه ملی در صندوق تثبیت بازار سرمایه مطرح شده بود با برخی از مشکل ها و ابهام ها از طرف صندوق توسعه ملی همراه بود که منجر به تاخیر در زمان اجرای آن شد.

ایرنا نوشت: وی با بیان اینکه صندوق توسعه ملی قرار شد تا در چند بخش منابع را به صندوق تثبیت بازار سرمایه اختصاص دهد، گفت: منابع اختصاص داده شده به صندوق تثبیت بازار سرمایه به نوعی تسهیلات است که بازپرداخت آن به صورت سالانه و با نرخ بهره 12 درصد است.

آقابابایی خاطرنشان کرد: صندوق توسعه ملی در بخش نخست یک هزار میلیارد تومان نزد صندوق تثبیت بازار سرمایه با نرخ سود 12 درصد و به مدت پنج ساله سپرده گذاری کرده است که زمان تعیین شده قابل تمدید خواهد بود.

رییس هیئت عامل صندوق تثبیت بازار سرمایه گفت: این اتفاق می تواند برای بازار سرمایه مثبت باشد و در شرایط ضروری، برای افزایش نقدشوندگی و بازارگردانی سهام استفاده شود، همچنین صندوق تثبیت بازار سرمایه تعهد به بازپرداخت اصل منابع در پایان سررسید و سود حاصل از آن را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب برای بورس: پول صندوق توسعه ملی بالاخره به بورس رسید

خبر خوب برای بورس: پول صندوق توسعه ملی بالاخره به بورس رسید