مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 13:502020-11-29سياسي

مشکلات اقتصادی فرصت تحریف واقعیت نظام اسلامی را مهیا کرده است


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان عوامل ایجاد احساس کاذب ناکارآمدی نظام، گفت: مشکلات و فشار اقتصادی بر مردم، فرصت تحریف واقعیت نظام جمهوری اسلامی را بیش از پیش مهیا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی عصر امروز در نشست با شماری از روحانیان استان، با اشاره به شرایط نامناسب اقتصادی مردم، اظهار کرد: در حالی که مردم فشار اقتصادی زیادی را تحمل می کنند، موقعیت و شرایط برای بروز و ظهور تحریف ناکارآمدنمایی نظام از سوی دشمن فراهم شده و جبهه استکبار از این شرایط که مسبب بخش مهمی از آن خود او بوده است، سوءاستفاده می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: وقتی اوضاع معیشتی و اقتصادی مردم با مشکلاتی که امروز درگیر آن هستیم؛ یعنی گرانی های افسارگسیخته و بی منطق مواجه می شود ترفندها و ابزارهای تبلیغات منفی دشمن سریع تر و برنده تر عمل می کند که یکی از چالشی ترین این تبلیغات مسموم القای ناکارآمدی نظام اسلامی است.

وی افزود: هدف از این القا، کنار زدن اسلام ناب از جنبه های اجتماعی و عرصه مدیریت جامعه و درنهایت نابودی آن است.

حجت الاسلام یعقوبی اضافه کرد: در این راستا در یک تقسیم بندی بخشی از عملیات سکولاریزاسیون بر عهده تحریم ها و عملیات رسانه های خارجی است و بخشی بر عهده عوامل وابست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات اقتصادی فرصت تحریف واقعیت نظام اسلامی را مهیا کرده است

مشکلات اقتصادی فرصت تحریف واقعیت نظام اسلامی را مهیا کرده است