مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 13:202020-11-29ورزشي

آغاز پویش ملی ورزش در خانه در کرمانشاه


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از آغاز پویش ملی ورزش در خانه در کرمانشاه با مشارکت هیات های ورزشی خبرداد.

- صابر رحیمی در گفت و گو با ایسنا، بابیان اینکه این پویش ملی طی روزهای گذشته در استان های مختلف کشور از جمله کرمانشاه آغاز شده، اظهار کرد: این پویش باتوجه به تعطیلی دو هفته ای اخیر و به منظور ترغیب مردم به ورزش کردن و تداوم فعالیت های ورزشی در خانه به اجرا درآمده است.

وی تصریح کرد: هرچند در روزهای گذشته فعالیت همه رشته ها و اماکن ورزشی متوقف شده، اما این به معنای تعطیلی ورزش نیست و ورزش باید کماکان در خانه ها ادامه داشته باشد تا نشاط و سلامتی را بین خانواده ها داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه هیات های ورزشی مختلفی برای اجرای این پویش پای کار آمده اند، گفت: براین اساس، هرکدام از این هیات ها ورزشکاران تحت پوشش خود را تشویق به اجرای تمرینات ورزشی در خانه می کنند.

وی یادآورشد: ورزشکارانی که در این پویش شرکت می کنند، فیلم هایی یک دقیقه ای را از اجرای تمرینات ورزشی خود در خانه با پوشش مناسب اسلامی تهیه و با هشتگی که مربوط به هیات خودشان است، در فضای مجازی منتشر می کنند.

نریمان رحمانی رییس هیات ورزش های همگانی کرمانشاه نیز که هیاتش پیشتاز اجرای طرح های ورزشی در ایام کرونا در استان بوده در باره اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پویش ملی ورزش در خانه در کرمانشاه

آغاز پویش ملی ورزش در خانه در کرمانشاه