مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 13:052020-11-29سياسي

دولت طرحی برای معلم گزینی ندارد / عدم درک شأن معلمی در مسئولان دیده می شود


علیزاده، مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان استان گیلان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به نامه وزیر علوم به مقام معظم رهبری در مورد حذف دوره های 4 ساله دانشگاه فرهنگیان و استفاده از ظرفیت دیگر دانشگاه ها برای تربیت نیروی انسانی مورد .

- مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان گیلان گفت: دولت و مجلس به جای اینکه لایحه و طرحی مناسب برای معلم گزینی، جذب و تربیت معلم ارائه کنند، تاکنون بیش از 200 هزار معلم خارج از دانشگاه فرهنگیان جذب کردند.

علیزاده، مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان استان گیلان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به نامه وزیر علوم به مقام معظم رهبری در مورد حذف دوره های 4 ساله دانشگاه فرهنگیان و استفاده از ظرفیت دیگر دانشگاه ها برای تربیت نیروی انسانی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به ماده 28 در اساس نامه دانشگاه فرهنگیان زمانی که توانایی گسترش رشته ای در دانشگاه وجود نداشته باشد می توان از فارغ التحصیلان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه های دیگر استفاده کرد و متاسفانه برای کم کردن هزینه دانشگاه از این ماده استفاده می شود.

علیزاده ادامه داد: در این جا دو نکته حائز اهمیت است مورد اول دانشگاه فرهنگیان و شغل معلمی را به چشم بنگاه کار یابی میبینند و مورد دوم دستگاه های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت طرحی برای معلم گزینی ندارد / عدم درک شأن معلمی در مسئولان دیده می شود

دولت طرحی برای معلم گزینی ندارد / عدم درک شأن معلمی در مسئولان دیده می شود