مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 12:352020-11-29اقتصادي

زمین 3623 متری وزارت دفاع 13 میلیارد تومان در بورس کالا فروخته شد


مراسم عرضه ملک وزارت دفاع در بورس کالای ایران صبح امروز برگزار شد که در پایان نخستین ملک وزارت دفاع با موفقیت مورد معامله قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت بورس کالای ایران، در ابتدای این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، رضا محتشمی پور قائم مقام بورس کالای ایران شهادت دانشمند هسته ای و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران، شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفت.

محتشمی پور با بیان آنکه پیشگامی وزارت دفاع در جهت عرضه املاک و اراضی خود در بورس کالا آغاز حرکتی ارزشمند و مثبت برای آشنایی و ترغیب سایر دستگاه های دولتی به شمار می رود، گفت: همراهی و همکاری وزارت دفاع طی هفته های اخیر، شرایط را برای عرضه نخستین ملک این وزارتخانه بر تابلوی بورس کالا هموار کرد که با انجام نخستین معامله، امیدواریم این عرضه ها توسعه یابد و خط راهنمایی برای بهره گیری سایر دستگاه ها از این ظرفیت ایجاد شده در بورس کالا باشد.

قائم مقام بورس کالای ایران با بیان اینکه برای عرضه املاک در بورس کالا دو فاز عملیاتی وجود دارد، اظهار داشت: نخستین فاز، تدوین مقررات تا پذیرش کالا است که در این مسیر امکان بروز ابهام هایی وجود دارد که بورس کالا با همراهی عرضه کننده ملک، این بخش را پیش می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین 3623 متری وزارت دفاع 13 میلیارد تومان در بورس کالا فروخته شد

زمین 3623 متری وزارت دفاع 13 میلیارد تومان در بورس کالا فروخته شد