مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 12:152020-11-29اقتصادي

دلالان مانع ایجاد بازارچه های عرضه مستقیم میوه به مردم در شیراز


بازارها عرضه مستقیم میوه و تره بار دست دلالان را از جیب مردم کوتاه خواهد کرد و همین دلالان به مانعی برای این اقدام بدل شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرزاق موسوی بعد از ظهر یکشنبه در پاسخ به سئوالی پیرامون سرانجام مصوبه شورا در خصوص راه اندازی بازارچه های عرضه مستقیم میوه و تره بار، گفت: با وجود همکاری خوب استانداری، جهاد کشاورزی و شهرداری، اما برخی دلالان برای تداوم سودجویی های خود، در مسیر کاهش گرانی های سرسام آور، سنگ اندازی می کنند.

او با یادآوری اینکه طی مصوبه شورای شهر که با حمایت استاندار فارس، شهردار شیراز و همکاری سازمان جهاد کشاورزی همراه شد، باید 22 بازارچه عرضه مستقیم در 11 منطقه شهرداری شیراز ایجاد شود، گفت: این اقدام خصوصاً در این شرایط سخت فعلی و گرانی های نابودکننده، مواد غذایی به صورت مستقیم و با حداقل قیمت به دست مردم برسد.

رییس شورای شیراز، مصوبه شورای شهر و همکاری شهرداری در اجرای آن را خوب توصیف و اضافه کرد: در حال حاضر مکان های این بازارچه ها هم تقریباً آماده شده است و امیدوارم موانع بیرونی هرچه سریع تر برطرف شود زیرا در شرایط بسیار دشوار فعلی، این اقدام می تواند خدمت خوبی به شهروندان شیراز محسوب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلالان مانع ایجاد بازارچه های عرضه مستقیم میوه به مردم در شیراز

دلالان مانع ایجاد بازارچه های عرضه مستقیم میوه به مردم در شیراز