مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 11:352020-11-29سياسي

شرکت های خلاق در اولویت سرمایه گذاری فناورانه قرار گیرند


عضو فراکسیون دانش بنیان مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت اختصاص یافته به شرکت های دانش بنیان نباید تنها به تسهیلات محدود شود و در برخی مناطق باید شرکت های خلاق، - در اولویت قرار گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، سارا فلاحی ضمن تاکید بر اهمیت فعالیت شرکت های خلاق در توسعه اقتصادی مناطق کم برخوردار کشور ادامه داد: در برخی موارد حتی شرکت های دانش بنیان نیز با برخی محدودیت ها مواجه هستند.

به علت عدم پشتیبانی کافی، طبیعتا این محدودیت ها برای شرکت های خلاق و فرهنگی بیشتر نیز است.

با توجه به ظرفیت های بالای کشورمان در حوزه صنایع خلاق و درآمد زایی که این گونه شرکت ها دارند، به نظر من در برخی مناطق باید شرکت های خلاق، حتی در اولویت قرار گیرند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: برای مثال در منطقه ما در غرب کشور، مسائلی مانند گردشگری، آثار باستانی و گیاهان دارویی ممکن است از برخی زمینه های فناورانه دیگر، برای سرمایه گذاری مساعدتر باشد.

با توجه به اینکه این حوزه ها (گیاهان دارویی، گردشگری، صنایع دستی) همگی جزء حوزه های شرکت های خلاق و صنایع نرم و خلاق هستند، بهتر است سرمایه گذاری فناورانه در این مناطق به سمت اینگونه شرکت ها سوق پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های خلاق در اولویت سرمایه گذاری فناورانه قرار گیرند

شرکت های خلاق در اولویت سرمایه گذاری فناورانه قرار گیرند