مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 11:252020-11-29سياسي

آخرین دستاوردها در حوزه زخم و ترمیم بافت ارائه می شود


آخرین دستاوردهای ملی و بین المللی حوزه زخم و ترمیم بافت در هفتمین دوره کنگره ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرگزار می شود، گفت: محورهای این کنگره، زخم های عروقی، پانسمان های جدید، سندرم های ژنتیکی و روش های مولکولی، مهندسی بافت، راهکارهای سلولی جدید برای ترمیم بافت، معضلات و راهکارهای سلولی و معضلات برای تشخیص این زخم ها هستند.

در ادامه پروین خرسندی دبیر کمیته دانشجویی هفتمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت گفت: 46 سخنران و محقق از 7 کشور در این کنگره به صورت مجازی حضور دارند و آخرین یافته های خود را به اشتراک می گذارند.

وی با بیان اینکه این کنگره از 12 تا 14 آذرماه به صورت آنلاین برگزار می شود، افزود: آخرین اطلاعات در حوزه زخم و ترمیم بافت به واسطه این کنگره در اختیار پژوهشگران قرار می گیرد.

همچنین دکتر غلامرضا اسماعیلی جاوید دبیر اجرایی این کنگره تأکید کرد: در کشور ما سالانه 100 هزار قطع عضو وجود دارد و با توجه به اینکه این عدد آمار بالایی است باید بیش از گذشته به حوزه زخم و ترمیم بافت توجه کنیم.

وی با تأکید بر اینکه روند فعالیت های علمی با وجود کرونا باید ادامه داشته باشد، گفت: از این رو کنگره زخم و ترمیم بافت به صورت ملی برای هفتمین بار و به صورت بین المللی برای چهارمین دوره همانند سال های گذشته برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین دستاوردها در حوزه زخم و ترمیم بافت ارائه می شود

آخرین دستاوردها در حوزه زخم و ترمیم بافت ارائه می شود