مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 11:252020-11-29اقتصادي

رادیو قرآن در جمع 4 رادیو پرمخاطب کشور قرار گرفت


بر اساس نظرسنجی صورت گرفته در مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما، رادیو قرآن به عنوان پرمخاطب ترین رادیوی تخصصی انتخاب و در جمع چهار شبکه رادیویی پرمخاطب کشور قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس بر اساس نظرسنجی صورت گرفته در مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما، مربوط به تابستان سال جاری که نتایج آن به تازگی منتشر شده است، رادیو قرآن به عنوان پرمخاطب ترین رادیوی تخصصی انتخاب و در جمع چهار شبکه رادیویی پرمخاطب کشور قرار گرفت.

درصد شنوندگان رادیو قرآن نسبت به بهار سال 1398 با رشد بسیار خوبی همراه شده و پس از سال ها رادیو قرآن  بار دیگر پرشنونده ترین رادیوی تخصصی کشور شد.

این شبکه با فاصله گرفتن از رادیو سلامت، بالاتر از رادیوهای پیام و ورزش قرار گرفت و جزو 4 شبکه پرشنونده کشور در کنار رادیوهای ایران ، جوان و آوا ایستاد.

ساماندهی دوباره جدول پخش برنامه های شبکه رادیویی قرآن در زمینه پخش تلاوت، ادعیه، ترتیل، برنامه های آموزشی و .

، افزایش تنوع موضوعات، قالب و ساختارهای برنامه سازی و نیز ضرب آهنگ برنامه ها یکی از دلایل این رشد چشمگیر مخاطب در رادیو قرآن است.

تولید برنامه های با زمان های کمتر در قالب نهضت تولید برنامه های کوتاه مدت و نیز طراحی و تولید برنامه های زنده و تولیدی جدید از جمله محله تلاوت، والع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو قرآن در جمع 4 رادیو پرمخاطب کشور قرار گرفت

رادیو قرآن در جمع 4 رادیو پرمخاطب کشور قرار گرفت