مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 11:152020-11-29سياسي

امکان تبادل ایده ها میان شرکت های ایرانی و اروپایی فراهم شد


امکان تبادل ایده ها و تخصص ها و همچنین شناسایی و برقراری ارتباط با شرکای تجاری بالقوه برای شرکت های ایرانی و اروپایی فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، همایش بزرگ تجاری ایران- اروپا در روزهای 24 ، 25 و 26 آذرماه سال جاری به صورت آنلاین برگزار می شود و شرکت های ایرانی و اروپایی می توانند با حضور در نشست های تجاری دوجانبه آن از فرصت تبادل ایده ها و تخصص ها و همچنین شناسایی و برقراری ارتباط با شرکای تجاری بالقوه خود بهره مند شوند.

این همایش و نشست های رو در روی آن در راستای استراتژی ملی صادرات جمهوری اسلامی ایران که اخیرا توسط سازمان توسعه تجارت ایران و با کمک کارشناسان مرکز بین المللی تجارت و تامین مالی اتحادیه اروپا تدوین شده است و با هدف کمک به شرکت های ایرانی برای ورود به بازار اروپا و ایجاد امکان برای تعامل اقتصادی و تجاری آنها با شرکت های اروپایی برگزار می شود.

رویداد اصلی سه روزه شامل نشست های تخصصی در زمینه مباحث مرتبط با روابط اقتصادی و تجاری ایران و اروپا و نشست های (پانل های) اختصاصی در خصوص استراتژی ملی صادرات در زمینه های مختلف کشاورزی اقلام پتروشیمی، میوه و سبزی، خدماتICT ، قطعات خودرو، گیاهان دارویی و گردشگری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تبادل ایده ها میان شرکت های ایرانی و اروپایی فراهم شد

امکان تبادل ایده ها میان شرکت های ایرانی و اروپایی فراهم شد