مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 11:152020-11-29فناوري

افزایش میزان استفاده از ویدئو کنفرانس در دوران کرونا


در دوران شیوع ویروس کرونا میزان دورکاری افراد و ادارات مختلف و همچنین تشکیل جلسات غیر حضوری افزایش بسیار زیادی پیدا کرده است.

این افزایش در میزان تشکیل جلسات باعث استفاده بیشتر از نرم افزارهای ویدئو کنفرانس و تجهیزات ویدئو کنفرانس نیز شده است.

ویدئو کنفرانس یا Video Conferencing تکنولوژی است که به کاربران اجازه می دهد تا بدون در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی خود به برقراری جلسات تصویری بپردازند و ملاقات چهره به چهره داشته باشند.

همانطور که گفتیم با برگزاری ویدئو کنفرانس موقعیت جغرافیایی افراد برای حضور در جلسه اهمیتی نخواهد داشت و هر کس می تواند از هر شهر یک کشوری در جلسه ویدئو کنفرانس شما حضور پیدا کند.

این ویژگی از بسیاری از هزینه های جابه جایی چه به صورتی درون شهری و چه برون شهری می کاهد و عدم نیاز به تغییر موقعیت برای حضور در جلسه علاوه بر سرعت دادن به تشکیل جلسه و کاهش هزینه های مربوط به آن در کاهش حجم ترافیک در شهرهای بزرگ و به طبع آن آلودگی هوا نیز کمک می کند.

همچنین توسعه تجهیزات و نرم افزارهای ویدئو کنفرانس در چند سال گذشته باعث شده اند تا کیفیت این نوع از تماس ارتقا بسیاری پیدا کند و افراد قادر باشند تا با یکدیگر با جزییات بالایی در ارتباط باشند و کیفیت پانن تصویر و صدا در تجربه آن ها از جلسات ویدئو کنفرانس تأثیرگذار ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش میزان استفاده از ویدئو کنفرانس در دوران کرونا

افزایش میزان استفاده از ویدئو کنفرانس در دوران کرونا