مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 11:052020-11-29سياسي

گذشت در 77 درصد پرونده های شعب صلحی در زندان های گلستان


رییس شورای حل اختلاف استان گلستان گفت: از ابتدای امسال با پادرمیانی اعضا شورای حل اختلاف ویژه زندان، در 853 پرونده سازش شد.

- ایسنا/گلستان رییس شورای حل اختلاف استان گلستان گفت: از ابتدای امسال با پادرمیانی اعضا شورای حل اختلاف ویژه زندان، در 853 پرونده سازش شد.

احمد جعفری با اشاره به ثبت یک هزار و 100 پرونده در شعب ویژه صلحی زندان های گرگان و گنبد در هشت ماهه امسال، اظهار کرد: 77 درصد این پرونده ها با گذشت شاکیان مختومه شد.

وی گفت: در این هشت ماه با پادرمیانی اعضا شورای حل اختلاف، خیرین، بزرگان و ریش سفیدان 300 نفر که در آستانه ورود به زندان یا در زندان بودند به آغوش خانواده هایشان بازگردانده شدند.

معاون قضایی رییس کل دادگستری گلستان بیان کرد: جرائم غیر عمد، دیون مالی و مسائل خانوادگی موضوع بیشتر پرونده های است که این افراد در آنها درگیر بودند.

بر اساس اعلام شورای حل اختلاف گلستان، شعب صلحی شورای حل اختلاف زندان، هفت سال قبل با هدف کاهش جمعیت کیفری زندان ها و به منظور تلاش برای گرفتن رضایت در پرونده های جرائم مالی غیر عمد و پرونده های قتلی که بدون طرح و نقشه قبلی و ناتوانی در کنترل خشم اتفاق افتاده تشکیل شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذشت در 77 درصد پرونده های شعب صلحی در زندان های گلستان

گذشت در 77 درصد پرونده های شعب صلحی در زندان های گلستان