مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 11:002020-11-29سياسي

غربالگری 65 هزار مشگین شهری در هفته اول طرح شهید سلیمانی


طی هفته اول اجرای طرح شهید سلیمانی در مشگین شهر برای مقابله با کرونا، 65 هزار نفر غربالگری و 395 فرد مشکوک و مبتلا به بیماری کرونا شناسایی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر صمدی ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت و کنترل بیماری در مشگین شهر برای مقابله با کرونا، 65 هزار نفر غربالگری شدند که از این تعداد، 395 فرد مشکوک و مبتلا به بیماری کرونا شناسایی شده و 441 نفر نیز دارای بیماری زمینه ای و در معرض خطر هستند.

وی افزود: کمیته های پنج گانه قرارگاه عملیاتی سردار شهید سلیمانی شهرستان مشگین شهر فعال بوده و تیم های عملیاتی، اجرایی، حمایتی، مراقبتی و نظارتی سازمان دهی شده اند و به صورت محله محور توسط فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و با همکاری عوامل انتظامی، بهداشت و درمان، جمعیت هلال احمر، شهرداری، صمت، اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی فعالیت می نمایند.

توزیع 250 بسته معیشتی و 10 هزار ماسک و محلول ضدعفونی فرماندار مشگین شهر ادامه داد: وضعیت همه افراد مشکوک و مبتلا به بیماری کرونا توسط تیم های مراقبتی پیگیری و در منزل و یا نقاهتگاه ها نگهداری و درمان می شوند و در صورت لزوم به بیمارستان ولی عصر(عج) ارجاع می گردند.

صمدی گفت: بیش از 250 بسته معیشتی در قالب کمک های مومنانه و همچنین 10 هزار ماسک و محلول ضدعفونی کننده به عنوان بسته های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری 65 هزار مشگین شهری در هفته اول طرح شهید سلیمانی

غربالگری 65 هزار مشگین شهری در هفته اول طرح شهید سلیمانی