مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:552020-11-29سياسي

همسر شهید هسته ای مهمان «دست در دست» می شود


همسر شهید مسعود علیمحمدی به بهانه شهادت محسن فخری زاده و داغدار شدن دوباره خانواده شهدای هسته ای، امشب یکشنبه 9 آذر مهمان برنامه «دست در دست» می شود.

- همسر شهید مسعود علیمحمدی به بهانه شهادت محسن فخری زاده و داغدار شدن دوباره خانواده شهدای هسته ای، امشب یکشنبه 9 آذر مهمان برنامه دست در دست می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دو، برنامه شبانگاهی شبکه دو با عنوان دست در دست یکشنبه شب 9 آذرماه میزبان یکی از اعضای خانواده شهدای هسته ای است.

منصوره کرمی همسر شهید علیمحمدی در این برنامه از داستان بزرگمردانی می گوید که تنها دانش هسته ای علت شهادت شان نبوده بلکه عشق به استقلال وطن و تعهد به مردم شان باعث قدم گذاشتن شان در این راه شده و حالا خانواده های این عزیزان با دردی مشترک، همه از اعضای یک خانواده هستند؛ خانواده شهدای هسته ای.

مهمان دیگر این برنامه نیز مریم خدابخش از خواهران گروه جهادی شهید احمدی روشن است.

گروهی که از 20 اسفند سال گذشته در تهران برای کمک رسانی، در کنار سایر جهادگران، کادر درمان و مدافعان سلامت شروع به کار کردند و حتی در روز اول عید نوروز و ساعت تحویل سال نو مشغول تولید ماسک، تهیه اقلام بهداشتی و معیشتی در بین خانواده های مستضعف در مناطق محروم تهران و دزفول بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسر شهید هسته ای مهمان «دست در دست» می شود

همسر شهید هسته ای مهمان «دست در دست» می شود