مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:552020-11-29سياسي

حمایت از شرکت های خلاق نباید تنها محدود به ارائه تسهیلات شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور، سارا فلاحی عضو فراکسیون دانش بنیان مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اهمیت فعالیت شرکت های خلاق در توسعه اقتصادی مناطق کم برخوردار کشور گفت: - عضو فراکسیون دانش بنیان مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از شرکت های خلاق نباید تنها محدود به حمایت مالی و تسهیلات باشد بلکه باید حمایت های فنی و اداری نیز در آن دیده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور، سارا فلاحی عضو فراکسیون دانش بنیان مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اهمیت فعالیت شرکت های خلاق در توسعه اقتصادی مناطق کم برخوردار کشور گفت: در برخی موارد حتی شرکت های دانش بنیان نیز با برخی محدودیت ها مواجه هستند.

به علت عدم پشتیبانی کافی، طبیعتا این محدودیت ها برای شرکت های خلاق و فرهنگی بیشتر نیز است.

با توجه به ظرفیت های بالای کشورمان در حوزه صنایع خلاق و درآمد زایی که این گونه شرکت ها دارند، به نظر من در برخی مناطق باید شرکت های خلاق، حتی در اولویت قرار گیرند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای مثال در منطقه ما در غرب کشور، مسائلی مانند گردشگری، آثار باستانی و گیاهان دارویی ممکن است از برخی زمینه های فناورانه دیگر، برای سرمایه گذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از شرکت های خلاق نباید تنها محدود به ارائه تسهیلات شود

حمایت از شرکت های خلاق نباید تنها محدود به ارائه تسهیلات شود